25 Ocak 2011 Salı

Kaçak Tren

Gökyüzünde dolaşırken eşgüdümlü füzeler
Nasıl tutsun elimi benim yedi cüceler
Etrafımda ki insanlar yaparken mantık evlilikleri
Ben kış günü giyerim parmak arası terlikleri
Herkesle sevişirsen kaşı, gözü, saçının rengi
Sonra olmayasın dünya aids günü frengi
Sevdiklerime ulaşamazsam mobil kapsamında
Canımı sıkarlar benim aralık akşamında
"Geçmişin izlerini görsem de gözlerimde
Hala en güzel günlerim senin sözlerinde"
Diye bir şiir yazmıştım çok eski zamanlarda
Yeni nesil kızların kıçı daha da bi tavanlarda
Herkesi üzersen iki şımarık laf diye
Ölünce bulamazsın seni alacak nakliye
Anlamlı anlamsız konuşmalar yapsam da
Hala mumlar yanıyor benim pastamda
"Gökyüzü karardı içimde matem
Sigaramı yakarken düşümde yalnız sen"
Hüzün vardı ama güzeldi eski zamanlar
Şimdi çok karışmış sapla samanlar
Ben düşünmüyorum ilerde evimde kalebodur
Seni öldüren aşksa bil ki yaşatanda odur
Bu yazımda eğer hala mantık ararsan
Söyle nasıl olsun senin pizanda parmesan
Elbet vardır bana da bir akıl fikir veren
Gözlerinizden öper sizi  "kaçak tren"

Çağatay Akçay