25 Ocak 2011 Salı

İçinde

Yağmur yağar, toprak kokar, toprak nefes sesinde
Gölgem olur, suya düşer, su bulutun üstünde
Ayaz olur, onu bulur, o kimlerin peşinde

Toprak susar, yağmur durur, yağmur yüzbin şekilde
Su bulanır, gölgen uyur, gölgen kimin cisminde
Onu görür, ayaz kaçar, ayaz kimin kalbinde

Gece olur, uzun olur, uzun yollar kapımda
Sarhoş olur, başım döner, başım yorgan altında
Sabah olur, güneş doğar, güneş dağlar ardında

Uzun geçer, gece küser, gece benim rengimde
Başım gider, sarhoş içer, sarhoş neyin derdinde
Güneş uzak, sabah tuzak, sabah benim gizimde

Biri susar, seni görür, sen kimlerin içinde
Biri için, demek için, demek benim içinde
Senin için, biri yaşar, biri senin içinde

Benim düşüm, senin yüzün, yüzün düşüm içinde
Benim için, bir şey düşün, çok istesin içinde

Sen olalım

Ben olalım

Birbirimizin içinde...

Çağatay Akçay